torsdag 15 januari 2009

En natt på jobbet.

Hitills har jag haft en bra natt på jobbet men än är den inte slut. Får väl se var den landar. Spelar i alla fall lägre än vanligt, har rullat 13$ sng:s nu i ett par timmar. Varför jag spelar lägre beror lite på tisdagens brakback på 3 laxar eller 6 rödingar som stacken kallat det. Försöker komma i rytm igen och det har faktiskt gått ganska bra. Har egentligen inte haft någon tur, snarare otur i vissa situationer. Vad jag tydligt märker är att standarden på spelet över lag är betydligt sämre på dessa låga nivåerna. Mycket "döda pengar" och många spelare jag har svårt att förstå mig på.

Jag skrev innan om uppsvinget jag fått ekonomiskt på grund av den så kallade "finanskrisen". Tänkte införskaffa mig ett canal-digital-paket för för den inkännade "ränto-degen". Hade vart gött att kunna följa mitt ÄLSKADE V.F nu när svetten börjar rinna i slutspelskägget.

Nu blir det tillbaka till jobbet!

1 kommentar:

  1. haha, du tror du blir rik av finanskrisen. Vänta då å se vad jag e efter Norge. Jag kommer pissa på din patetiska plånbok.

    //http://blondinsillen.blogspot.com

    SvaraRadera