måndag 26 januari 2009

Morgonpasset.

Har knegat 8 dagar i rad nu på Stadium så kändes välbehövligt med en ledig dag idag faktiskt. Igår blev det inget nattpass då jag drabbades av tung feber på eftermiddagen när jag fortfarande var på kneget.

Men i och med att jag missade nattpasset i natt tar jag igen det nu med ett gammalt klassiskt morgonpass. Lirar idag på Everest som är en värdelös sida när man vill lira gå and sitts. Detta självklart på grund av det låga spelarantalet(man får väll vänta en halv h nånting efter man reggat) som däremot överlag verkar vara värdelöst så tänkte göra ett försök att bygga lite rulle på sketsidan.

Min pokermånad har förövrigt varit ganska bra men den är ju inte slut än så vi får väll se var det slutar någonstans. Idag var det meningen att jag och Snick skulle ut och lira hockey men tyvärr blev det aldrig så. Allmänhetens åkning var stängt och vi fick riggen mellan skinkorna. Däremot skall vi på onsdag åka skidor vilket jag ser framemot.

Skulle vilja hälsa till "skolboss" som just nu går igenom en tung mattelektion. GL bossen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar