torsdag 15 januari 2009

Finnanskris, ja tack!

Hallå allihopa!
Eftersom jag hört att det är ett oerhört tryck i bloggvärlden just nu så slog mig en tanke i morse. JAG kan ju inte vara sämre än min vapendragare stacken, så jag drar också igång en sketblogg.
Tänkte att jag skulle dra igång och skriva lite om mitt andra kneg, nämligen det kneg jag stämplar in på lite när jag vill. POKERSTARS heter min arbetsgivare och har jag en bra dag på jobbet kan mitt jobb bli mycket lönsamt.
Håll till godo läsare, härmed är ni välkomna till min uberpopulära blogg gamblingbygabrash.blogspot.com!

Finanskrisen slår hårt i vårat avlånga land men för min deg har den varit ett perfekt inslag. Senaste positiva nyheten fick jag idag, när mitt lån ramlade ner i brevlådan. Den rörliga räntan hade sänkts med 2 prollar. Underbart för en fruktansvärt TOM man som jag!

1 kommentar:

  1. haha, Jag säger bara välkommen till bloggar världen. Trevligt att ha dig här!!

    // blondinsillen.blogspot.com

    SvaraRadera